dimarts, 21 de desembre del 2010

Els grans sistemes de ehem... protegir el Account Sharing al Ogame

L'altre dia un amic, a la posició 1050 de l'Ogame, desprès de mesos treballant per aconseguir tindre una posició mitjanament decent en aquest joc, un  bon dia es troba que no pot accedir a la seva conta, el resultat, el sistema hiperestelar de detecció d'Account Sharing... El motiu? Dos usuaris del joc connectant-s’hi des del mateix PC, ho detecten com a Account Sharing, i tot i enviar e-mails i fer trucades telefòniques, estan banejats al joc durant els propers 50 anys.
Sí, només es un joc, un joc que a costa de tenir usuaris guanya un bon feix de calerons pertinents de la publicitat cada més. Jo tinc una conta a OGAME, no soc pas de jocs i no hi entro pas gaire, però veient la forma com actua aquesta gent, potser em plantejaré si donar de baixa la meva conta.

1 comentari:

  1. SObre aquest tema, no se si he llegit bé, però les normes dels jocs, ja sé que estan molt ajustades i sempre fan putades. Les normes estan molt exagenarades, per exemple, en 50 anys, qui tornarà a jugar? I si el joc Deixa d'existir? No se si coneixereu la empresa de jocs online "gratuïts" Innogames, en les quals, per estar jugant bé als seus jocs, o tens un comte premium, o no podras fer res. Les empreses multinacionals, s'afarten de temptar-nos perquè comprem "productes" els quals, quan aburrim el joc, no farem servir més. Adeés, sempre pot ser que "tanquin" per problemes econòmics (com va fer www.tribalwars.es) i no va ser per això, sinò per emportar-se una mica de fons i per fer una mica la gitza diria jo. Més tard van obrir amb www.guerrastribales.es. Era prácticament el mateix, però amb l'única dierència era que n'hi havien quatre coses noves i apanyate-les com vulguis. SI fos per mi, recomanaria no jugar, perquè s'enbutxaquen bastants diners a costa de gent inocent. Però jo no puc dir res, simplememnt perquè jo també hi jugo.

    ResponElimina