dilluns, 24 de gener del 2011

RENFE, vaga encoberta, vull dir problemes tècnics a Montcada

Bones a tots, avui, us escric des del punt de vista de l'indignació, al agafar el tren de les 14:20 en direcció a Vilafranca del Penedès, avui em trobo amb que trens que fa prop d'una hora que haurien d'haver passat, encara no han passat per un suposat problema a l'estació de Montcada...
Total, agafant el primer tren que va cap a St. Vicenç de Calders (se suposa que sortia de Plaça Catalunya a les 13:50) he arribat (amb sort) a Vilafranca a les 15:55.
El tren, com és d'esperar, no hi cabia ni una agulla (tampoc ningú s'ha preocupat de comprovar un tema tant important com l'aforament màxim dels trens (un tema que els nostres "amics" de TENFE hauríem de tenir amb compte).
M'ha sobtat trobar-m'he a gent amb vivències com per exemple, anar de Martorell a Vilafranca en TAXI (ja que el tren de la pobre noia s'ha negat a continuar, el maquinista, de fet) i al arribar a Vilafranca a reclamar els diners del bitllet (i del taxi) trobar-s'he amb la fantàstica resposta d'un "a mi no me expliques tu vida, los maquinistas son una empresa y yo soy otra, si quieres algohaz una reclamación por conducta oficial, yo solo hago devoluciones de los trenes que llegan a Vilafranca con demora "...
S'han d'agrair a la RENFE moltes coses, si diuen que "QUIEN TIENE UN AMIGO TIENE UN TESORO" amb la "d'amistats" que fas cada cop que el tren arriba tard, dec tenir ja una pila de tresors gràcies a RENFE...
La millor part de la pel·lícula, la deixo pel final, i és que aquest mateix matí, el tren que surt de l'estació vilafranquina a les 7:17 ha sortit per duplicat... fins el mateix conductor ha sortit al vagó tot preguntant a la gent si sabien quin era aquell tren "fantasma" que ha sortit 30 segons abans del tren oficial... Em comentava un company que al pujar a l'estació de Sant Sadurní d'Anoia, ha quedat perplex al veure que el tren anava buit i que tot just desprès venia un altre tren...
En fi... si no fos per aquesta gent, no sabria que escriure al meu bloc... em sento tant orgullós de ser usuari de RENFE...

4 comentaris:

  1. OHHH COM LA CLAVES! jajajaja, però mira-ho pel costat positiu... fas amics(:

    ResponElimina
  2. Home Janna...
    Els retards... em fiquen dels nervis...
    Amb aixó de que faig amics... em fas sentir marginat social o algo així jeje

    ResponElimina
  3. es el que pretenia hohoho!
    quan et torni a passar em truqes i et desfogues xd

    ResponElimina