dimecres, 2 de febrer del 2011

Una altre de Renfe

Visca! avui de bon matí, incidents amb rodalies, per no perdre el costum... Avui, el tren de les 7:17 ha estat aturat durant gairebé 30 minuts a l'estació vilafranquina, amb estones sense llum, estones a la penombra.
Ha sobtat veure que quan hem sortit del famós "cobriment de les vies" o vulgarment dita "la llosa" ja era de dia... S'han cobert de glòria, sense preocupar-s'he d'estudiants que agafen el tren (que potser fins i tot tenien un examen), gent que va de camí a la feina...
En definitiva, una vergonya, fa pena...
Jo al anar a demanar justificant i devolució del bitllet, m'ha entrat la vergonya aliena en veure que la meva T-10 de 4 línies escrites n'hi havien 3 d'anul·lades (retards), vergonya aliena per estar convençut que tot i pagar per tenir un servei, són incapaços de mantenir-lo... i encara, de tant en tant, surt algun "alto mando" de RENFE dient que es clar, RENFE és deficitària i no es pot fer res més...
A Alemanya tampoc ho poden mantenir? i al Regne Unit? No! Resulta que només passa a Espanya!
Fa un temps, un amic va viatjar a Escòcia, resulta que als espanyols ens anomenen els "vivales" i encara es queden curts... no podem ni mantenir una línia de trens, i es que treballar fa mandra!
I encara em fan més gràcia els missatges dels polítics, "VIATJA AMB TRANSPORT PÚBLIC"... Viatjar potser sí, però el que és anar a treballar/estudiar... En una setmana et pots quedar sense feina i sense titulació acadèmica gràcies a aquesta "gentussa".
Una vegada vaig sentir una acusació força gruixuda "Renfe està encapçalada per una colla de fracassats escolars..." i amb la gran gestió que fan, potser aquelles paraules que en aquell moment em van semblar tant gruixudes i fora de to, ara no m'ho semblen tant.
De fet, gràcies a RENFE, l'expressió "TOTS ELS CAMINS PORTEN A ROMA" és podria actualitzar i modernitzar a: "TOTS ELS TRENS PORTEN A HOSPITALET, UNA HORA O ALTRE". Tant fa que vulguis anar a Hospitalet, si el tren no va destí a Hospitalet, té un problema tècnic/mecànic i acaba parant allà...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada