divendres, 14 de gener del 2011

Les grans "campanyes" de RENFE

Idiota, estúpid... són els adjectius que jo mateix em califico gràcies a la gent de RENFE, gràcies, gràcies a vosaltres i a les vostres campanyes de comprovació de bitllets... molta seguretat, molta armilla, però la gent continua colant-s'he igual... feu sentir idiotes als pocs que paguem...
Gràcies també al vostre interès per informar al client... trens que per poder pujar has d'anar a una via diferent de la anunciada i el mític para en totes les estacions (Lavern-Subirats i la Granada no es consideren estacions?) o d'altra banda "Para en totes les estacions excepte Lavern-Subirats i la Granada" però acaba parant... gràcies també per confondre els nostres destins: "Tren en destinació l'Hospitalet" (desprès d'anar a Cerdanyola.UAB i donar mitja volta).
Gràcies també per la comoditat i la velocitat dels vostres trens, sense ella potser encara no hauria creat aquest bloc.
Moltes gràcies per tot amics de RENFE, sé que aquest 2011 les coses les fareu igual o, si fos possible, pitjor...
Ah, també us felicito per la puntualitat!

8 comentaris:

  1. Si és veritat, bufff, RENFE... quin servei!!!

    Espero què canviïn l'operadora l'abans possible... :X

    PD. Per cert, sembla que els comentaris no van amb Firefox...ai, Google...

    ResponElimina
  2. jo ara mateix estic des de Firefox i en principi si em deixa...

    ResponElimina
  3. bfffffffff canvia el nom del blog xd
    es renfe total xd jajajja

    ResponElimina
  4. son uns inútils! he arribat aquest blog a l'atzar però he llegit això i estic totalment d'acord!!

    ResponElimina
  5. Hola Silentbutstrong,
    Estem tots d'acord, si mires l'artícle de dilluns passat hi ha un "comentari" sobre el que va passar dilluns i el que está passant tota la setmana, i gràcies per comentar, em fas sentir que la causa és bona i a seguir atacant (amb paraules, de moment) contra la RENFE i el seu nefast servei!

    ResponElimina