dijous, 27 de gener del 2011

Avui he somiat...

Avui he somiat, he somiat, una Barcelona i una Catalunya col·lapsada, he despertat, he obert els ulls i era una realitat.
Desprès de 3 dies i mig de vaga de RENE-RODALIES, ara els "amics" del TMB s'han decidit sumar a la vaga (aprofitant que els de RODALIES ja s'han cansat de donar pel c...) i han decidit continuar inundant Barcelona de cotxes...
Ho han aconseguit... i la ràbia que provoca veure als del TMB dient "tranquils, passaran 1 de cada 3 metros en hora punta" com es nota que aquesta gent no puja al metro en hora punta, i ara els haurem de donar les gràcies per posar un 33% dels metros.
Au va, ens queixem de RENFE, però com a mínim tenim l'esperança que al 2012 canviïn d'operadora... amb el metro és impossible ja que de moment es una empresa pública de l'ajuntament de Barcelona... És trist, molt trist, el que aquesta gent fa amb els que dia rere dia hem d'anar a Barcelona amb tren i metro.
Estic content, i això ho dic de debò per les prop de 500 visites que aquest bloc ha tingut en els darrers 3 dies i cito les paraules d'un amic: "en el món de la desinformació de RENFE, el teu bloc ens informa de com està tot i a més a més riem una mica". Aquest amic tenia raó en part... Tot i que jo li dono un to de "sorna" fa reflexionar i exclames "són coses sense gràcia! tot i que millor riure que no pas plorar". Tot i que jo no sóc qui per informar de les incidències de RENFE (ni del TMB).
La veritat sigui dita, cada dia em sento més animat a escriure en aquest bloc, ja que és l'únic mitjà que tinc per expressar el que sento...
Permeteu-m'he una última menció, i es que l'altre dia, tot parlant amb una amiga, va sortir el tema del bloc i varem estar comentant el tema d'aquest bloc ja que ella, té el seu xicot a Alcoi i per quedar amb ell ha de fer el trajecte de Barcelona-Valencia en tren, doncs tot parlant amb ella dels trens i tota la pesca m'exclama "podries canviar el nom del bloc ja que gairebé sempre parles de RENFE", Janna, tens raó, gairebé sempre parlo de RENFE, però quan un ha de fer servir RENFE cada dia, té moltes coses a explicar, i no es pot callar la boca...
En fi gent, esperem que la vaga del TMB, ben aviat quedi solucionada!

2 comentaris:

  1. Uee surto jo:) jajajaj el meu xicot viu a Alcoi i tinc unes ganes d'anar-hi que no me les aguanto.. i si ha de ser amb RENFE, serà amb RENFE, esperem que aquest cop vagi tot millor..

    ResponElimina
  2. jejeje Janna!!!! mira que buscar-t'he el "xicotet" tant lluny!!!! a esperar que els trens funcionin millor al 2012... amb RENFE o qui sigui...

    ResponElimina